Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2013 22:24 - Сама
Автор: basta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1386 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вървя сама и в тъмнината-

Селцето е заспало пак

Над мен огряла е луната-

Разпръсква синкавия мрак

Танцува сянката ми плахо-

Край мен студено е, мъгла

И сякаш времето е спряло-

В една безкрайна тишина

Обгърната от хлад, изтръпвам-

Но продължавам да вървя

С нозете уморени стъпвам-

По влажна есенна трева

Звездите почват да танцуват-

Завъртам се във танц и аз

И вече топло е, лудуваме-

Стопи се тръпнещият мраз

И както в лятна нощ запяват-

Задружни птичета добри

Отново Слънце ще сияе-

В утрин, раждаща мечти

 







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Единомислие:)
13.11.2013 00:05
Тая вечер си слушах разни парчета и без цел и посока (освен към най-дълбочинното ми) надрасках и аз една "Сама" и отварям блога и гледам при теб, Веси същото... Ще захващам май да шия белите ни роби за пролетните танци, а ти уговаряй от сега тревата покрай реката на пролет да е благодатна за самодивски стъпки...:))
Прегръдки от мен, Весинко....

Сама...

Сама сред облаците скитам
В полета стъпките редя
Очите си в звездите вплитам
И някак вятърна трептя

Надежда тихо разпилявам
По стръмните си ходила
От песни на щурци създавам
Изкряща в тъмно синева

Танцувам като самодива
Във огън стъпвам и горя
А по снагата ми красива
Оставя белег Вечността

С тревите пясъчна говоря
Споделям тайни и мечти
А после нейде зад завоя
Изчезвам в есенни мъгли

Една река ме приютява
Във свойта хладна топлина
И някак Нова ме създава
Свободна птица в тишина

По изгрев тръгвам и далече
Сама отлитам в небеса
Животът странно ме обрече
Да имам вяра в чудеса...

12.11.2013г.
Ели

Enya - Hope Has A Place
http://www.youtube.com/watch?v=0ziIXXQrAoQ
цитирай
2. basta - Хей, нощна птицо :))Благодаря ...
13.11.2013 07:56
Хей, нощна птицо :))
Благодаря ти, Ели, прекрасно е стихотворението ти!
Аз все по-рядко пиша, преди време какво вдъхновение беше ...
Но ти продължавай!
Ения ми е любима, да, от другия свят е :)
Реката е мой човек, дружки сме, и тревата, всичко ще е благоприятно, стига да се наканиш да дойдеш :)
цитирай
3. basta - П. П. Ако не успееш с робите, аз имам ...
13.11.2013 08:00
П.П. Ако не успееш с робите, аз имам таман два бели шала, големи, в които обичам да се завивам. Преди няколко дни така, слязох на реката, беше слънчево, и съм заспала, завита в белия си шал. Повече от час съм спала. По едно време ме събудиха гласове. Рибари. Минават край мен и си говорят: Виж ти, да дойдеш за риба и да заспиш :)))
Бях сънена и не успях да им отговоря, че не съм отишла за риба, а именно да си поспя при реката, под звука на птичетата и шепота на водата :)))
цитирай
4. milady - БАСТА ..БААСИИ..
13.11.2013 09:29
ДОКОГА, ЩЕ СИ ПРИКАЗВАШ САМ..АМАН!!!
цитирай
5. basta - Здравей, Аз не съм мъж, Веси съм - ...
13.11.2013 09:47
Здравей,
Аз не съм мъж, Веси съм - vesever - с клиповете с природни красоти, сети ли се :)
цитирай
6. milady - ahhh..sooo- /deutsch/
13.11.2013 12:56
И ТИ ЛИ ,БРУТЕ:)
цитирай
7. basta - Tja, Deutsch oder ...
13.11.2013 21:09
Tja, Deutsch oder English, wie du wills. Falls du mir was mitteilen willst, kannst du es tun, doch bitte, vermische mich nicht mit anderen Leuten. Ist ziemlich belaestigend.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: basta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153610
Постинги: 577
Коментари: 2178
Гласове: 5205
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Аз